I Have Forgiven Aamir, says Dania Shah- میں نے عامر لیاقت کو معاف کر دیا، دانیہ شاہ - Daily Reportz

Post Top Ad

Your Ad Spot

Friday, June 10, 2022

I Have Forgiven Aamir, says Dania Shah- میں نے عامر لیاقت کو معاف کر دیا، دانیہ شاہ

I Have Forgiven Aamir, says Dania Shah- میں نے عامر لیاقت کو معاف کر دیا، دانیہ شاہ

I Have Forgiven Aamir, says Dania Shah


عامر لیاقت حسین کی تیسری اہلیہ دانیہ شاہ

 کے اہل خانہ مرحوم کی آخری رسومات میں شرکت کرنا چاہتے تھے کیونکہ ان کی ساس نے حکومت سے سیکیورٹی کی درخواست کی ہے۔ اب دانیہ نے گورنر اور وزیر اعلیٰ پنجاب سے اپیل کی کہ انہیں سیکیورٹی فراہم کی جائے تاکہ وہ عامر کو آخری بار دیکھ سکیں۔

"مجھے میڈیا کے ذریعے معلوم ہوا کہ میرے شوہر کا انتقال ہو گیا ہے،" انہوں نے شیئر کیا۔ "میں گورنر اور وزیر اعلیٰ پنجاب سے درخواست کرنا چاہتا ہوں کہ مجھے آخری بار ان سے ملنے کی اجازت دی جائے۔ میں ان کے پاس جانا چاہتا ہوں۔ مجھے سیکیورٹی فراہم کی جائے تاکہ میں ان سے مل سکوں۔" اس نے پھر مزید کہا، "ہم نے صلح کر لی تھی، مجھے نہیں معلوم تھا کہ وہ مجھے اس طرح چھوڑ دے گا۔"

ایک اور ویڈیو میں، عامر کی تیسری بیوی نے شیئر کیا کہ اس نے انہیں کسی بھی غلط کام کے لیے معاف کر دیا ہے۔ "میں نے اسے معاف کر دیا ہے،" دانیہ نے مقامی میڈیا کے ساتھ ایک انٹرویو میں شیئر کیا۔ "شوہر اور اس کی بیوی کے درمیان کوئی بری مرضی نہیں ہے۔ ہم اپنی مشکلات سے گزرے تھے اور معاملات آخرکار صلح کی طرف جا رہے تھے۔ ہمیں نہیں معلوم تھا کہ ایسا ہو گا۔"

اپنے شوہروں سے الگ ہونے والی خواتین کے بارے میں بات کرتے ہوئے، دانیہ نے مشورہ دیا کہ وہ اپنے بہتر حصوں کے ساتھ صلح کریں۔ "آپ کو اپنے شریک حیات سے اتنی محبت کرنی چاہیے کہ وہ دوسری عورتوں کی طرف نہ دیکھے۔ اتنا وقت الگ نہ گزاریں کہ وہ آپ کو اس دنیا میں اکیلا چھوڑ دے۔"

جمعہ کے روز، پولیس حکام نے پوسٹ مارٹم مکمل کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے سیاستدان اور تفریحی شخص کی تدفین روکنے کا فیصلہ کیا۔ ٹیلی ویژنلسٹ گزشتہ روز کراچی میں واقع اپنی رہائش گاہ پر ایک بند کمرے میں بے ہوش پائے گئے اور اس کے فوراً بعد انتقال کر گئے۔ پولیس اہلکاروں نے بتایا کہ موت کی وجہ جاننا ضروری ہے اور کولڈ اسٹوریج میں انتظامیہ سے کہا کہ اس کی لاش کو بریگیڈ پولیس اسٹیشن کے حوالے کیا جائے۔

 

پولیس حکام نے ہدایت کی کہ عامر کی میت تھانے کے علاوہ کسی اور کے حوالے نہ کی جائے اور اگر لاش کسی اور کے حوالے کی گئی تو قانونی کارروائی کی جائے گی۔ وہ اسٹوریج روم میں بھی پہنچے اور عامر کے بیٹے کو پوسٹ مارٹم کے لیے راضی کرنے کی کوشش 

کی۔ تاہم اس کے اہل خانہ نے پوسٹ مارٹم سے انکار کیا۔


News Source Link:

https://tribune.com.pk/story/2360912/i-have-forgiven-aamir-says-dania-shah

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot